
הרשת מציעה דרכים רבות לקידום הקשרים בין בעלי מקצוע ולקוחותיהם, החל באינדקסים ובלוגים, ועד לפורומים וכתבות איכות בעיתונות. אחת הדוגמאות היפות ביותר נמצאת בפורטל הרפואי "שאל את הרופא" ששם לו למטרה לקדם את הקשר שבין הרופאים לציבור הכללי בישראל.
רווח נקי לציבור הגולשים
פורטל "שאל את הרופא" מעניק לגולשיו בחינם שלל דרכים להרחיב את ידיעותיהם ולקבל מענה רפואי מתקדם. כך לדוגמא, באתר פועלים עשרות פורומים המנוהלים על ידי רופאים מובילים בתחומם, אשר מספקים מענה מהיר, ברור ובגובה העיניים לשאלות בתחומים שונים. דוגמא נוספת היא כתבות תוכן איכותיות שמתפרסמות מטעם הנהלת הפורטל והרופאים עצמם, וזאת לצד סרטונים שבהם מציגים מומחים את פועלם ואת החידושים האחרונים בתחומם. ואם לא די בכך, האתר מאפשר לגולשים למצוא רופאים ומרפאות הסמוכים לאזור מגוריהם, לצרף תמונות לשאלות בפורומים, ואפילו מפעיל ערוץ טלוויזיה ייחודי ברשת. כך נוצרת כתובת אמינה המספקת תחת קורת גג אחת מענה לכל סוגיה ושאלה בעולם הרפואה, ללא עלות.
ומה מרוויחים הרופאים?
בניגוד לבעלי מקצועות אחרים, על רופאים חלות מגבלות בכל הקשור לפרסום ישיר באינטרנט ובכלל. פורטל "שאל את הרופא" מעניק להם פתרונות אלגנטיים יעילים מאוד במספר מישורים. כך לדוגמא, דף המומחה של הרופא נמצא באינדקס וכולל את פרטיו, ניסיונו והכשרתו, הפניות למרפאתו הפרטית, לדף הפייסבוק ולאתר האינטרנט שלו, ועוד. הרופא גם יכול לפרסם כתבות מקצועיות בפורטל ובאתרי חדשות מובילים בעזרת הצוות, להציג את פועלו בסרטונים וכמובן לקדם את המוניטין והשם שלו על ידי ניהול הפורומים הרלוונטיים. כל זאת, דרך אתר חזק ודינאמי המקודם היטב ברשת ונותן חשיפה משמעותית ונוכחות בולטת ברשת.
בשורה התחתונה, זוהי דוגמא מצוינת לכלי שמספק מענה הן לצרכי הלקוח והן לנותן השירות, ועושה זאת באופן אפקטיבי ואלגנטי.