
רשת האינטרנט מציעה מגוון עשיר של אפשרויות פרסום ושיווק המצטיינות בחשיפה גבוהה, ביחסי המרה גבוהים, בעלויות נמוכות ובבקרה תקציבית. אם אין לכם רקע בתחום הינכם מוזמנים לקרוא את הכתבה הבאה, בה נסקור מספר פלטפורמות מרכזיות לשיווק אינטרנטי.
אתר אינטרנט חזק, חי ודינאמי
אתר האינטרנט של העסק הוא אבן יסוד שכן אליו ניתן להפנות גולשים באמצעות כלים אחרים כמו פרסומות, דפי נחיתה וכדומה. באופן כללי, ישנן שתי דרכים עיקריות לקידום אתרים על מנת להביא להם חשיפה גבוהה וממוקדת של גולשים בעלי עניין. הדרך הראשונה מכונה קידום אורגני שמכוון להגיע אל תוצאות החיפוש הגבוהות בעמוד הראשון של גוגל. לשם כך נעשות פעולות שונות כגון אופטימיזציה של קוד ותכני האתר, העלאת סרטונים ומאמרים, הכנסת קישורים מאתרים חזקים, ועוד. מדובר בתהליך הנפרש על פני תקופה ארוכה יחסית ויתרונו במיצוב העסק כאוטוריטה עם כמות גדולה מאוד של כניסות לפי מילות חיפוש רלוונטיות. הדרך השנייה היא קידום ממומן שהינו מהיר בהרבה ומאפשר להגיע מייד אל ראש תוצאות החיפוש לפי המילים הרלוונטיות. כאן יש לשלם לגוגל על המודעה הפרסומית והדבר בהחלט מומלץ למי שרוצה להציג במהירות מוצר או שירות בפני קהל נרחב, תוך שמירה על תקציב מוגדר וידוע מראש.
רשתות חברתיות, בלוגים וכתבות
מלבד האתר יש כאמור עוד המון דרכים לשווק ולפרסם את העסק. אחת הבולטות שבהן היא פייסבוק, הרשת החברתית הגדולה בעולם, בה ניתן ומומלץ מאוד לפתוח דף עסקי פעיל ודינאמי עם סטטוסים שבועיים מעוררי עניין, תמונות ועיצוב מושך. כמו כן, קיימת אפשרות חשובה ומומלצת לקמפיינים ממומנים בפייסבוק עם מודעות שמופיעות בפני קהל על פי פילוח מדויק ומביאות ליחסי המרה מצוינים. עוד דוגמא לכלי שיווק ברשת הוא הפקת כתבות תוכן איכותיות שמופיעות למשל באתר העסק, באינדקסים ופורטלים שונים, ובעיקר באתרי חדשות בעלי תפוצה נרחבת. כתבות האיכות מספקות מידע בעל ערך לגולשים, יוצרות תדמית סמכותית ורצינית לעסק, מביאות לאתר גולשים רבים בעלי עניין, ועל הדרך גם תורמות מאוד לקידום האורגני במנוע החיפוש של גוגל. דוגמא אחרונה מיני רבות אחרות היא בלוגים, כמו זה שאתם קוראים עכשיו, בהם ניתן להיות בדיאלוג שוטף עם גולשים, ליצור עימם יחסים לאורך זמן ולהפוך אותם ללקוחות נאמנים על בסיס קשר אישי והערכה למקצועיות וידענות של בעלי העסק.
וזה לא הכל… יש עוד המון אמצעים לפרסום ושיווק ברשת, ודווקא בשל כך חשוב לבחור מביניהם באופן מושכל ובדוק על בסיס ידע רב וניסיון בתחום. רוצים לדעת מהם האמצעים הטובים ביותר לעסק שלכם ולמטרות שהצבתם? המומחים של פרו כארד יספרו לכם כל מה שאתם צריכים לדעת, כבר עכשיו וללא התחייבות מצידכם.