
המכשירים הניידים כבר מזמן אינם משמשים רק לביצוע שיחות או לשליחת מסרונים. כולנו נעזרים בהם כדי לגלוש באינטרנט, לבצע רכישות, להפגין נוכחות ברשתות החברתיות, ובעצם מדובר במחשב זעיר לכל דבר. איך מנצלים את העובדה הזו עבור העסק שלך? בוא תראה.
קודם כל – המכשיר שלך!
לכאורה, פרסום ונוכחות בסלולרי קשורים במכשירים הניידים של אנשים אחרים ובהרגלי הגלישה שלהם. מה שהנחה זו אינה לוקחת בחשבון היא שגם המכשיר הנייד שלך, בעל עסק או חברה, בעל מקצוע או עצמאי, הוא כלי פרסום ושיווק בפני עצמו. השאלה היא כמובן, כיצד הופכים אותו לאפקטיבי ולמכשיר המסייע בהגדלת כמות המכירות והלקוחות. אחת התשובות המעניינות ביותר היא כרטיס ביקור חכם. אם עוד לא שמעת על הפיתוח החדש צפויה לך הפתעה, כי אתה עומד להבין איך הנייד שלך הופך לערוץ ראשון במעלה לשמירה על קשר עם לקוחות ויצירת נוכחות מעולה ברשת.
מדובר בעצם בכרטיס ביקור דיגיטאלי, כלומר וירטואלי, כך שלעולם לא תוכל למשש אותו או לתת ללקוח ביד, או לנסות ליישר אותו לאחר שהתקמט בכיס. הכרטיס הזה יושב אצלך על הסמארטפון ויודע לעשות המון דברים שהגדרת מראש. למשל, אחרי ששלחת אותו לנייד של מישהו שהתקשר, הוא יודע לכוון אותו למשרד שלך עם ווייז, הוא יודע להפנות לסרטונים ביוטיוב או לגלריית תמונות, יודע לשלוח אנשים לאתר שלך או לפייסבוק, ויודע לעשות עוד כ- 20 פעולות אחרות שתוכל לבחור אם להכניס אותן או לא. אגב, את כל זה הכרטיס עושה בלחיצה אחת על מסך המגע.
וזה ממש לא הכל… הכרטיס מגיע מיידית עם השליחה כשהוא מעוצב בטוב טעם, עם נגיעה אישית שלך, וכמובן עם כל הפרטים הבסיסיים של העסק, הלוגו, הכתובת וכדומה. בנוסף, הוא אוסף בשבילך לאורך היום את כל הפרטים של אנשים שהתקשרו ועושה זאת בצורה מאורגנת מאוד כדי שלא תחמיץ אף לקוח פוטנציאלי. תאר לעצמך את האימפקט שיוצר כרטיס וירטואלי הנשלח מייד אל כל מתקשר ומאפשר חשיפה לכל תוכן פרסומי שתרצה.. עכשיו אתה מבין מדוע כל כך הרבה בעלי מקצוע ועסקים עוברים אליו.
והדובדבן שבקצפת? הכנת הכרטיס מצריכה רק שלושה צעדים פשוטים שלוקחים פחות מחמש דקות, וכל זאת בעלויות מצחיקות ונמוכות בהרבה מהפקת כרטיס ביקור רגיל.