
בכל רבעון מפרסמת פייסבוק את הדוחות שלה ומכה את התחזיות: שוב עלייה מרשימה בהכנסות עם מיליוני משתמשים חדשים ומגוון אפיקי הכנסה מצליחים. גם אתם יכולים לרכב על ההצלחה של פייסבוק בתנאי שתעשו את זה נכון.
להבין לפני שמתחילים
יש אנשים שחושבים שנורא קל לקדם את עסק ולהגדיל את כמות הלקוחות דרך פייסבוק. הרי לכולם יש דף ולמה שהפרסום והמיתוג שלכם לא יצברו אוהדים רבים? האמת היא שהדברים מעט יותר מורכבים, וכמו בכל תחום דרושה הבנה ולמידה. כך למשל, יש מי שאינם מקדישים מספיק מחשבה לסוגיית העלות והתועלת, ובפייסבוק מדובר בנושא חשוב מאחר שככל שתופיע המודעה שלכם בראש העמוד של הגולשים, כך תשלמו עליה יותר. נקודה נוספת, מי שרואה את המודעה שלכם בפייסבוק לא בהכרח מחפש את המוצר או השירות שלכם, בניגוד למשל למי שמצא אתכם בגוגל ממומן או אורגאני. כלומר, הסיכויים שהגולש ייכנס למודעה ובוודאי שיבצע פעולה – נמוכים יותר. יש כך פתרונות כפי שנראה בהמשך.
אז מה עושים?
קודם כל מבינים שמדובר בתחום מורכב (למרבה הצער עסקים רבים לא מצליחים למנף אותו כראוי). יש צורך להכיר את הכלים והאפשרויות שפייסבוק מעמידה לרשותכם (והם רבים!), לעשות בהם שימוש מושכל, ולא פחות חשוב – לדבר בדיוק בשפה הנכונה אל העוקבים שלכם או כל מי שנכנס לדף. אם תשקיעו שנה בערך בניסוי וטעייה, אנו בטוחים שתוכלו להגיע לתוצאות סבירות. יחד עם זאת, אם אין לכם הפנאי, הסבלנות או המוטיבציה ללמוד לבד – שווה לפנות אל המומחים שלנו. אנחנו מביאים לפייסבוק בדיוק את הרוח הנכונה, כלומר רוח תוססת שהופכת את הפרסום שלכם מוכוון מטרה ואפקטיבי, עם חשיפה מכונה ותוצאות מעולות.
כמה טיפים קטנים
יש המון מה לעשות בפייסבוק וקצרה היריעה מלתאר את כל השירותים שאנו מציעים בתחום. כרגע נסתפק בכמה טיפים קטנים שיעזרו לכם לעלות על הדרך הנכונה. הראשון הוא לזכור שפייסבוק היא פלטרפורמה שבה אתם יכולים ליצור קשרים עם גולשים לטווח הארוך. כלומר, לא זבנג וגמרנו (למרות שגם זה אפשרי…), אלא יצירה של לקוחות נאמנים שמבינים שמתייחסים אליהם ואל צרכיהם. הטיפ השני הוא לבצע פילוח מדויק ככל האפשר של קהל היעד שלכם בהתאם למוצר, לשירות ולעסק עצמו. לשם כך מעמידה פייסבוק כלים מעולים למיקוד ופילוח המבוססים בין היתר על הרגלי הגלישה וההעדפות של הגולשים, סימון לייקים, כניסה לפוסטים, גיל, מין ועוד. הטיפ האחרון הוא להיות עם היד על הדופק: אמנם הפרסום בפייסבוק מאפשר לכם לצאת בקמפיין בעלות נמוכה יחסית לפלטפורמות אחרות, אך חשוב מאוד לעקוב אחרי פעילות הגולשים והביצועים של המודעות עם הכלים הסטטיסטיים של פייסבוק.
עוד פרטים בנושא ממתינים לכם בפייסבוק שלנו: https://www.facebook.com/procard.co.il/