
כמו בעלי עסק ומקצוע רבים גם אתם יודעים שאי אפשר בלי הרשת, ובשעה טובה החלטתם לבנות אתר חדש או לשנות את הקיים. למרבה הצער, הבנה לקויה בתחום מובילה לביצוע טעויות קריטיות ומכאן לאתר שאינו מצליח להפיק את הפוטנציאל המצופה. לפניכם 5 המלצות חשובות על דברים שממש לא כדאי לעשות בעת בניית האתר.
-
זלזול מוביל לכישלון
היום כבר יש תוכנות שיכולות לעזור לכם לבנות אתר אינטרנט לגמרים לבד. נכון, מדובר בהשקעה של שעות רבות ועדיין צריך להבין קצת בעיצוב וכמובן את השפה האנגלית, אבל הדבר אפשרי. יחד עם זאת, מה שחשוב להבין הוא שחיסכון על בנייה עם חברה מקצועית חייב להיות מגובה בשיא הרצינות מצדכם. עליכם לקרוא מאמרים בתחום, לבנות לו"ז מתאים, להכיר את המושגים הטכניים על בוריים (כולל היבטים של קידום אתרים אורגני), ובמילים פשוטות: להתייחס אל הפרויקט בשיא הרצינות. לפי ניסיוננו יותר זול, יותר מהיר וגם יותר נעים לבנות אתר אינטרנט עם מי שמבין בעניין, אבל אם כבר הלכתם על הדרך העצמאית – עשו זאת היטב.
-
פרצה קוראת להאקר
חשוב לזכור שאחד הנתונים שגולשים מחפשים היום הוא אתר בעל רמת אבטחה טובה, כלומר שניתן לסמוך עליו, ודברים אלו נכונים במיוחד לגבי אתרים שבהם יכולות להתבצע פעולות פיננסיות שונות. בימים אלו כאשר גורמים שונים מנסים לשים ידיים על פרטים אישיים וחסויים של גולשים – חובה לשמור על ביטחון האתר. למעשה, מדובר כבר בדרישה של גוגל שהודיעה כי תצ'פר בדירוג את מי שיעבור לפרוטוקול האבטחה SSL, ולהיפך – מי לא יעבור ירד בדירוג. זוהי בדיוק הסיבה שבגללה אנו מאפשרים לכל לקוח שלנו שמעוניין בכך לעבור בעזרתנו לפרוטוקול SSL, וזו גם הסיבה שאנו מזהירים אתכם מפני זלזול בנושא.
-
לא נגישים = לא קיימים
אם התכוונתם לבנות אתר שאינו מותאם לסלולרי כדאי לעצור הכל ולחשב מסלול מחדש. כיום מרבית הגלישה ברשת כבר נעשית דרך מכשירים ניידים למיניהם, ומי שהאתר שלו לא מותאם למובייל מפסיד המון לקוחות. אגב, הוא גם מפסיד דירוג בגוגל. אם אתם רוצים לדעת איך מתאימים אתר קיים למובייל, או איך בונים אחד כזה מאפס, אתם מוזמנים לפנות אל הצוות המקצועי של פרו קארד ב- *6504.
-
אין גוגל, אין לקוחות
כאשר בונים אתר חובה להתייחס להיבטים של קידום אורגני בגוגל. גם אם האתר לא נועד להוות גורם משיכה מרכזי של לקוחות אל העסק, אלא יותר בבחינת כרטיס ביקור, עדיין חשוב לבצע בו מספר פעולות בסיסיות שיבטיחו אותו לעתיד, כי אינכם יודעים מה תרצו להפיק ממנו בהמשך. בין היתר, יש לדאוג שהאתר יהיה בעל קוד קריא לחלוטין למנוע החיפוש של גוגל, יהיה מסודר באופן היררכי נכון, פשוט לניווט, בעל תכנים מקוריים ואיכותיים, וכאמור גם מאובטח ומותאם למובייל.
-
אם כבר חברה…
אם החלטתם בכל זאת לנסות חברה לבניית אתרים, עשו לעצמכם טובה ובדקו מי עומד מאחוריה. הכוונה היא להיבטים של ניסיון, ותק ומוניטין, בחינת אתרים שנבנו על ידי החברה בעבר, מי נמנה על הצוות הרב מקצועי שלה, מהי רמת שירות הלקוחות, לוחות הזמנים שהוא מתחייבת אליהם, וכדומה. כמו כן, שווה לבדוק האם החברה יכולה להציע לכם מעטפת מקצועית רחבה לכל צורך, כמו למשל הקמת דף פייסבוק עסקי, בניית קמפיינים ממומנים בגוגל, וכיוצא בזאת. זכרו שכמו בתחומים רבם אחרים, בחירה מהמותן של חברה עלולה לעלות לכם במפח נפש רציני ולהסתכם באתר שאתם והגולשים פשוט לא אוהבים.
אלו היו רק 5 אזהרות לגבי טעויות שנעשות בתום לב ושממש כדאי להימנע מהן. רוצים לדעת איך כן בונים אתר מצליח? התקשרו אלינו ב- *6504.