
אנו בפרו קארד מעמידים לרשותכם מומחים בעלי ניסיון רב בתחומי השיווק והפרסום באינטרנט, הפועלים בשיתוף פעולה הדוק עם גרפיקאים, מתכנתים, אנשי תוכן ועוד. אחת השאלות ששואלים אותנו לקוחות היא כיצד ניתן להגביר את תנועת הגולשים באתר האינטרנט הקיים, ועל כך תוכלו לקרוא בשורות הבאות.
קשת רחבה של פתרונות
לפני שניתן לכם מספר המלצות על הדרכים שבהן תוכלו להגביר את התנועה באתר, חשוב לנו לספר לכם מה תוכלו לקבל מאיתנו בתחום. ראשית, אנו אמונים על בניית אתרי אינטרנט מאלף ועד תו בהתאמה אופטימאלית להגדרות מנועי החיפוש, לכל הדפדפנים ולכל המכשירים הניידים. שנית, אנו אמונים על יצירת קמפיינים ממומנים בגוגול ובפייסבוק ועל פתיחת וניהול דף עסקי ברשת החברתית שיכול בהחלט להקפיץ את התנועה באתר עצמו. כל זאת כמובן לצד כרטיסי ביקור חכמים המהווים את המילה האחרונה בתחום, ולא מעט אפשרויות אפקטיביות וחינמיות להעלאת הדירוג בגוגל שאנו מציעים באופן בלבדי.
מספר עצות להגברת התנועה באתר
יש לציין כי העצות שלפניכם הן רק קצה הקרחון מתוך עולם שלם של אפשרויות שנוכל לרתום למענכם, בהתאמה מדויקת לאופיו של האתר, קהל היעד שלו, מוצריו ומסגרת התקציב שלכם. העצה הראשונה שלנו נוגעת לתוכן, כלומר לטקסטים, הסרטונים והתמונות שמופיעים באתר. כלל האצבע בתחום זה הוא לשמור על תכנים איכותיים שבאמת יעוררו עניין בקרב הגולשים. מטבע הדברים, מי שסבור כי התכנים באתר מועילים לו ומעניינים אותו ימשיך להגיע אליו, יספר וימליץ לחברים, והאתר גם יתקדם בגוגל עקב זמן השהייה של הגולשים (אחד הפרמטרים של האלגוריתם). אם ניקח למשל את התכנים הכתובים, עליהם להיות רהוטים וברורים, לעסוק בתחומים עדכניים ורלוונטיים לגולשים, להכיל מילות מפתח שאתם מעוניינים להתקדם עימן בגוגל, וכן קישורים למאמרים נוספים באתר שיעזרו לקוראים להתמצא. חשוב לזכור שאחד הפרמטרים של גוגל הוא התחדשות, כלומר זיהוי של תכנים חדשים באתר, ולכן אין לוותר על השקעה והכנסת תכנים על בסיס שוטף.
לבחור באופן הקידום הנכון לכם
אנו חוזרים ומדברים על גוגל שכן ענקית האינטרנט מעניקה את הפלטפורה הטובה ביותר לחשיפה עבור עסקים מכל סוג וקנה מידה. לכן, אם ברצונכם להגביר את התנועה באתר קיימות מספר אפשרויות מצוינות להגיע אל קהל נרחב, כמו למשל קמפיין ממומן או קידום אורגני. אם בפסקה הקודמת התייחסנו לנדבך אחד וחשוב בקידום האורגאני (כלומר התוכן), הרי שכעת נאמר כמה מילים על הקידום הממומן. מדובר בקמפיין שניתן ליצור לבד אך עדיף כמובן בעזרת מקצוענים, המאפשר לכם להגיע מיידית לראש רשימת התוצאות בגוגל ולשלם לפי מספר ההקלקות על המודעה. לאחר לחיצה על המודעה יגיע הגולש לאתר שלכם או לדף נחיתה המקדם מוצר/שירות מסוים שמניע אותו לפעולה (כמו השארת פרטים, הצטרפות למקבלי הניוזלטר שלכם או ביצוע רכישה). בכל הקשור להגברת התנועה באתר, ניתן לרתום את הקידום הממומן גם כדי להקפיץ מהר ובאופן משמעותי את כמות הכניסות. יחד עם זאת, לפני שמתחילים לפרסם יש להקפיד שהאתר נראה מצוין מבחינה ויזואלית, מאורגן היטב ומכיל תכנים איכותיים – על מנת שלא לפגוע ברושם של אלפי גולשים שיגיעו אליו בקרוב.
כפי שאמרנו, זהו רק קצה הקרחון של עשרות הדרכים להגברת התנועה באתר שלכם. פנו אלינו ונשמח להקשיב לרצונות ולמטרות שלכם ולספק פתרונות מדויקים ויעילים לכל טווח.