
עורכי דין עוסקים במקצוע ייחודי המחייב זמינות גבוהה ללקוחות, רמה מעולה של בקיאות ויד על הדופק בכל הקשור לחידושים ועדכונים בתחומם. בתוך כך, מקצועות אלו מערבים סוגיות מורכבות של שיווק פרסום במדיות השונות. אין פלא איפה, שעורכי דין רבים בישראל בחרו לעבור לכרטיס ביקור חכם ולהשאיר בצד את הכרטיסים הישנים.
הצורך בפתרון איכותי לעורכי דין
כידוע, עבודתו של עורך הדין נפרשת על פני שעות רבות וכוללת אינספור פעולות הדורשות ריכוז, ערנות והשקעת זמן בטיפול בלקוחות. בד בבד, מדי יום פונים אל בעל המקצוע אנשים רבים העשויים להפוך ללקוחות, וגם אליהם יש להתפנות ולתת הסברים טכניים, משפטיים ואחרים. ואם לא די בכך, יש גם להשקיע בפעולות שיווק ופרסום שונות, החל מתפעול דף פייסבוק עסקי ועד לקידום אורגני בגוגל. כפועל יוצא מכך, קשה מאוד לעורכי דין למצוא את הזמן הפנוי להשקעה בכלל התחומים ורבים מקרב הלקוחות הפוטנציאליים מתפספסים. כרטיס ביקור חכם של חברת פרו כארד מעניק מספר פתרונות מצוינים לסוגיות אלו.
כרטיס דיגיטאלי לעורכי דין
חברת פרו כארד מציעה כרטיסי ביקור חכמים בעלי עיצוב אלגאנטי ומרשים לעורכי דין, אותם ניתן לעצב באופן עצמאי ואף להיעזר בשירותיהם של גרפיקאים מנוסים. מדובר בכרטיסים שפותחו לאור מחשבה מעמיקה והיכרות קרובה עם פועלם של עורכי הדין בישראל, קהלי היעד שאליהם הם פונים והמסרים המבוקשים והאפקטיביים ביותר. מלבד הרושם המצוין והאיכותי שהם מותירים על הלקוח, הכרטיסים מעניקים לבעל המקצוע עוד מספר יתרונות מהותיים. כך למשל, במידה שעורך הדין עסוק בפגישה עם לקוח אחר ומקבל שיחה של מתעניין, באפשרותו לשלוח דרך הנייד את הכרטיס הדיגיטאלי עם הודעת "מייד אחזור אליך". הכרטיס מתקבל במכשירו של המתעניין ונושא עימו את כל הפרטים הבסיסיים הדרושים, ולצידם עשרות פונקציות לבחירה.
שימוש בפונקציות עבור עורך דין
קצרה היריעה מלתאר את כל הפונקציות שמכיל כרטיס חכם (שניתן לבחור אילו מהן לשלב בכרטיס), לכן נביא להלן מספר דוגמאות. הראשונה היא שירותי מיקום שמאפשרים למקבל הכרטיס להגיע אל משרד עורך הדין עם ווייז, וזאת במקום לבזבז זמן יקר של שיחה רק על הסברי הגעה. דוגמא שנייה היא הפנייה למאמרים מקצועיים ואינפורמטיביים המצויים למשל באתר האינטרנט או בדף הפייסבוק של המשרד, דבר החוסך מתן הסברים מפורטים החוזרים על עצמם שוב ושוב בטלפון. במאמרים אלו גם ניתן כמובן לשטוח את תפיסת העולם המקצועית של עורך הדין, כיצד הוא מטפל בלקוחות, כיצד הוא משיג את מטרותיו וכדומה. מעבר לכך, עם הכרטיס ניתן להגיע לכל תוכן שיווקי שרוצים לפרסם לעיני הציבור, כגון סרטוני וידיאו, המלצות, הצלחות משפטיות, יצירת תקדימים, תמונות ועוד. ואום לא די בכך, הכרטיס גם שומר באופן אוטומאטי את פרטי המתקשר, כך שלא מתפספסת אף שיחה חשובה והכול נשמר באופן מאורגן כדי שניתן יהיה לחזור אליו בהמשך היום או השבוע.
כל זאת ועוד בעלויות זניחות ולמעשה מצחיקות, עם פיתוח שמניח את הכרטיסים המודפסים בכיס הקטן.
רוצים פרטים נוספים? היכנסו לעמוד הפייסבוק של פרו כארד: https://www.facebook.com/procard.co.il/