
פונים ללקוחות "כאן ועכשיו"
יש לא מעט אפשרויות לקדם מוצרים ושירותים ברשת תוך התאמה מדויקת לתקציב ומתן מענה מהיר בהתאם לרוח הזמן, לפעולות של מתחרים ולתמורות בשוק. במילים אחרות, את הקמפיין ניתן לשנות ולהתאים באופן דינאמי וגמיש מאוד, לרבות הודעה על מבצעים, הנחות והטבות, שינוי במוצרים מובילים וכדומה.
יוצרים קשרים דרך יחסים
לצד התגובה המהירה שקולעת במדויק לצרכי הלקוחות ולתנאי השוק, הרשת יוצרת עם הלקוח סוג של יחסים שאינו נמצא באף מדיה אחרת. כך לדוגמא, כאשר צופים בפרסומת בטלוויזיה רואים שהמפרסם עושה כפי יכולתו על מנת ליצור תגובה רגשית בנו, הצופים, אך לנו אין כל אפשרות להגיב אליו באופן שיישמע בצד השני. לעומת זאת, באינטרנט קיימות אפשרויות כמו דף פייסבוק עסקי, בלוגים, פורומים ורשתות חברתיות שבהן הלקוחות נוטלים חלק משמעותי ואמיתי. בפלטפורמות אלו ואחרות יכול הגולש לשאול, לומר את דעתו, לקבל תגובות ומידע מכם, ובקיצור – נוצרים עימו יחסים מעמיקים המעידים מבחינתו על השקעה ומקצועיות. אין ספק כי הקשר האישי עם החברה המפרסמת תורם רבות ליצירת לקוחות חדשים ונאמנים לטווח הארוך.
שיא הטכנולוגיה
נכון, רשת האינטרנט היא פלטפורמת שיווק צעירה יחסית (בת כמה עשורים). דווקא כאן טמון יתרון חשוב הנוגע להתפתחות ערוצי ודרכי הפרסום שמבוססים על טכנולוגיות מתקדמות. ניקח לדוגמא את כרטיסי הביקור החכמים שמציעה חברת פרו קארד, המהווים את המילה האחרונה בתחום. מדובר בכרטיסים דיגיטאליים הנשלחים מהמובייל שלכם ישירות אל הנייד של אדם שפנה אליכם, וזאת בין אם הייתם פנויים לענות לשיחה או שלא. עכשיו, עם הכרטיס יכול אותו אדם להגיע לבית עסק (שירותי מיקום), לצפות בתמונות ובסרטוני יוטיוב של שירותים ומוצרים, להגיע למאמרים מקצועיים שפרסמתם, אל אתר האינטרנט ודף הפייסבוק שלכם, ועוד. את הכרטיס שלכם ניתן לעצב כטוב בעיניכם וגם להסתייע לשם כך במעצבים גרפיים של פרו קארד, וליהנות מפתרון שמביא הרבה יותר מייצוג מכובד ברשת ובמובייל.
לפרו קארד יש עוד הרבה מה לומר ולהציע לכם, הן בתחום הכרטיסים החכמים והן בשיווק אפקטיבי באינטרנט ובסלולרי. לפרטים נוספים פנו אלינו ונשמח להציג בפניכם דרכים בדוקות ויעילות להגדלת היקף המכירות וכמות הלקוחות שלכם.