מאמרים

למה שווה לפרסם בפייסבוק ואיך עושים את זה נכון

מאת 7 בפברואר 2017 No Comments
מובייל ופייסבוק

נדמה שאין צורך להציג את הרשת החברתית הגדולה בעולם עם מיליוני דפים פרטיים ומאות אלפי דפים עסקיים בישראל בלבד. בשורות הבאות נלמד מדוע כדאי גם לפרסם בפייסבוק, מתי ועד כמה הפרסום אפקטיבי.

סביר להניח שגם אתם מחזיקים דף פייסבוק אישי או עסקי שמשמש להעלאת פוסטים, תמונות, תכנים שיווקיים, צ'אטים, סימון לייקים ועוד. אם ניקח בחשבון שעוד מיליוני אנשים בישראל גולשים ממש כמותכם מידי יום ברשת החברתית, נבין מייד את פוטנציאל החשיפה העצום. כאן נכנסת לתמונה האפשרות של פרסום ממומן בפייסבוק שבהחלט מחזיקה מספר יתרונות חשובים:

  • מיקוד ופילוח – המודעות מתפרסמות לעיניהם של גולשים רלוונטיים בהתאם לפילוח על פי העדפותיהם (הלייקים שסימנו, התכנים שקראו וכדומה), מינם, גילם ועוד. מעבר לכך, ישנם עוד כלים רבים לפרסום ממוקד בפייסבוק שנוכל להפעיל עבורכם.
  • יוצרים יחסים – הפרסום בפייסבוק מאפשר לכם לקיים דיאלוג לאורך זמן עם הגולשים, להציע להם את מה שהם רוצים, ובכך ליצור עימם יחסי אמון ועניין שיהפכו אותם ללקוחות.
  • תקציב ותועלת– התשלום עבור הפרסום הממומן בפייסבוק הוא על בסיס הקלקות (PPC). המשמעות היא שאתם משלמים על רק עבור מודעות שבאמת הקליקו עליהן ושהובילו למשל אל האתר או אל דף נחיתה. אגב, מדובר בעלויות נמוכות מאוד יחסית לאפשרויות פרסום אחרות, כשאתם קובעים כמה תרצו להשקיע בכך מידי יום וחודש.
  • בקרה – פייסבוק מציעה מגוון כלים סטטיסטיים שמאפשרים לנו לעקוב אחר הביצועים של מודעות שונות, לשנות ולשפר אותן בהתאם.

 

לא כל כך פשוט…

למרות היתרונות, סקרים שנערכו בתחום מעידים כי הפרסום בפייסבוק לא תמיד עובד, ולתופעה זו יש מספר סיבות. לדוגמא, בניגוד לקידום ממומן בגוגל הגולש שרואה את המודעה בפייסבוק אינו מחפש בהכרח את החברה, המוצר או השירות המסוים, למרות שהיא מתפרסמת כאמור לפי פילוח. מכאן ששיעור ההקלקות פחות גבוה ויתרה מכך – יחסית לקידום ממומן בגוגל גם גולשים שהקליקו על המודעה נוטים פחות להפוך ללקוחות. כמו כן, הצלחת הקמפיין תלויה לעיתים במידת ההשקעה הכספית, שכן ככל שמשלמים יותר פר הקלקה כך המודעה מופיעה במקום בולט יותר בדף הפייסבוק של הגולש.

 

אז מה עושים?

כדי ליצור קמפיין אפקטיבי בפייסבוק חייבים להבין היטב באיזה מוצר או שירות להתמקד, מהם המאפיינים המדויקים של הגולשים שאליהם אנו פונים, כיצד נבנה איתם יחסים לטווח הארוך, אילו כלים באמת עובדים ומתי נשתמש בהם, ועוד היבטים רבים שמצריכים בקיאות מעמיקה ועדכנית ברשת החברתית.

פרו כארד מעמידה לרשותכם צוות מנוסה שימתג ויבדל אתכם מול המתחרים, יעשה שימוש בכלים האפקטיביים והחדישים ביותר של פייסבוק, וידאג שהפרסום הממומן ינצל את הפוטנציאל העצום להגדלת כמות המכירות והלקוחות. אנו מביאים רוח צעירה ותוססת שעושה את כל ההבדל בין פרסום משעמם ורגיל לבין מודעות מכוונות מטרה ואפקטיביות, כלומר מודעות מביאות לכם חשיפה נכונה ותוצאות שייראו בשורת ההכנסות.

המחבר מערכת האתר

חברת פרו כארד מזמינה אתכם להצטרף למעגל לקוחותיה, הנהנים ממוצרי פרסום ושיווק אפקטיביים ומצליחים ברשת. אנו משלבים ידע מעמיק וניסיון רב עם גישה צעירה ודינאמית שעושה את כל ההבדל בין קמפיינים משעממים ובנאליים להצלחות עסקיות מובהקות. לקוחותינו נהנים מכרטיסי ביקור חכמים המתקדמים ביותר בתחומם ומעוד שורה ארוכה של כלים אפקטיביים להגדלת מעגל הלקוחות, המכירות והזמנות העבודה.

מאמרים נוספים מאת מערכת האתר